Post by pobarnresryana on Feb 20, 2022 7:57:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Tom ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Talking Tom IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge alle hack ▞▞▞
▞▞▞ My Talking Tom 2022 version ▞▞▞
så mange annoncer
Talking Tom er et vidunderligt kæledyr. Du kan give ham et hvilket som helst navn du vil. Det er en fantastisk lærerig oplevelse for børn at lære at tage sig af et rigtigt kæledyr.
det er en fed app meen det tar lang tid for at få sovet ud og det går for hurtigt med at dræne energi fra Tom men ellers fed app 👍👍👍👍🌟🌟🌟🌟🌟
Fantastisk spil indtil for nylig. Belønningskasserne vises aldrig. Skidt med de dobbelte præmier. Plus, hvad er denne tap-a-tom-ting? Jeg fik en notifikation og prøvede det - alt, hvad jeg endte med at gøre, var at slå min kat! Så tænkte jeg, at hvis jeg slog ham ud, ville jeg få en præmie eller noget. Plus skærmbillederne til at beskrive spillet er ikke nøjagtige! Tom går IKKE i poolen eller hopper på sin seng. Han spiller heller ikke på en mobiltelefon på toilettet.... Plus hvorfor er hans badespand ovre ved siden af toilettet? Og...
Fjern siderobotten...den er meget ulækker....
Meget flot spil, jeg vil give det 5 stjerner
Grunden til, at jeg gav det to, fordi jeg og min bror plejede at spille dette spil og elskede det, men folk har tydeligvis sagt, at han har kamera i øjet, jeg tror lidt på det, fordi jeg zoomede ind i dette øje, og det er sandt
Sikke et fantastisk spil! Grunden til, at jeg vurderer 3 stjerner, er de gamle minispil, jeg vil have tilbage.
Hvis jeg kunne, ville jeg give på star, hvorfor tog gul dig de gamle spil som huskespillet, dress up, floppy tom, bilen, der kører en, fordi disse er så små og kedelige. GIV OS TILBAGE VORES GAMLE TOM .!!!!!! #$@*^*%&🤬🤬
Jeg ville give 5 stjerner, fordi For tre Fantastisk ting at gøre i spillet. 1: der er mange outfits. 2: minispillene er meget sjove. 3: vi kan rejse i verden! Det her er virkelig fantastisk. Gutter! Du kan prøve denne app. Jeg tror også, du vil elske dette spil!!
Jeg elsker det bare jeg kan ikke forklare hvorfor ☺
Off The Road - OTR Open World Driving Závody xhv
Det er et skrald, det halter så meget. Det var mit første spil i min nyligt bragte mobil for tre år siden, men det halter, da jeg åbner spillet, og i dag downloadede jeg det igen efter tre år, men det begynder at halte i dag. Ret det også. spil godt at spille Jeg var i niveau 100+ tre år før
Dette gode spil, jeg kan lide dette spil, jeg kan spise Tom, Tom Det er sødt
My Talking Tom Εύκολα xhv
Dette spil er sjovt, men jeg savner den gamle version, da du kunne optage Tom i det virkelige liv, nu kan du ikke bringe den mulighed tilbage
Jeg brugte denne app mange gange, dette spil har en række forskellige spil i det, ikke kun vi spiller dette spil, men for at vinde mønter kan vi spille flere spil, der er tilgængelige i det. Jeg har spillet mange spil, men det eneste spil, jeg kan lide, er dette. Det er meget underholdende spil, som Tom'en taler, jeg elsker det bare 😚😚
Spillet er fint. Minispil holder dig travlt. Generelt er det ikke et dårligt spil, men de kongelige møbler koster altid penge, men nu koster det diamanter.
Hent My Talking Tom Friends APK til Android - Softmedal
Den piver som en galning
Et fantastisk spil, det bare er så sjovt at spille, men ulempen er de mønter og diamanter, det tager alt for lang tid at få.
'My Talking Tom' er meget brugervenlig, underholdende og udtryksfuld med alle de muligheder, der er inden for bolig- og karakterdesign. Selv minispil i appen er meget sjove og underholdende. Det er børnevenligt, og man kunne især forestille sig drenge, der kan lide det, da nogle af mulighederne er indrettet på den måde. Når det er sagt, er det noget for alle aldre uanset køn. Hvis der er en klage, er det, at Tom bliver træt for hurtigt, men selv det burde ikke skræmme en spiller, da der er masser af tid til at spille.
Det er et sjovt spil, og mine mindre søskende lever det. 👍✨
My Talking Tom કેઝ્યુઅલ fbl
At det er en god ting at være en fantastisk 😊 du ved 100 diamant jackpot mønt tak
Det er sjovt at spille især Tom Run det er sjovt
My Talking Tom Dažādas spēles bsd
Jeg har downloadet OUTFiT7-spil i lang tid. Jeg elskede mest at tale Tom. Det er helt anderledes end andre. Prøv også at tale Tom 2. Det er fantastisk.
My Talking Tom Diverse yebv
Gud nok
Min datter elskede dette spil, før du ændrede logoet. Kan du venligst ændre Tom tilbage som han var (ikke med det slemme ansigt) på forhånd tak.
Jeg har lige afinstalleret alle talking tom og venners spil. Jeg downloadede dem på min telefon til min søster, når jeg har brug for en pause fra hende. Alligevel får jeg ikke en pause, fordi der er så mange annoncer, der kommer op til at være hvert andet minut for at lukke dem. Hun forstår ikke, hvorfor de kommer, og hvordan man kan slippe af med dem.
بازی خیلی بود
Dette spil ville være bedre, hvis du bare havde minimeret annoncer i det. De er bare for mange, og de fleste af dem tager 30 sekunder, og det er meget frustrerende for min toårige. Også når som helst, når Tom skal tage energiforstærkeren, er man tvunget til at se video i 30 sekunder. Det var meget bedre, når man skulle bruge de diamanter, de har tjent, til at købe energiforstærkeren. Selv for at spilleren kan tjene diamanterne nu, er de desuden tvunget til at se videoannoncer i 30 sekunder👎🏽👎🏽
Det er sjovt at klæde sig ud og spille spil, men det ville være sjovere, hvis jeg kunne spille spillet, uden at det fejler og sparker mig ud.
Så kedelige, men gode kostumer, han bliver på toilettet i et stykke tid, og der er annoncer, jeg elsker at snakke med tv-programmet, denne app er ikke som tom, få ham til at tale, fjern annoncer eller lav en måde at gøre det på. Jeg vil downloade igen, hvis du forbedre det😆
Der er for mange annoncer, jeg er nødt til at slå min wifi og mobildata fra, hver gang jeg vil spille, jeg giver det en 2-stjernet rating.
Dette 'spil' er chokerende, det er udelukkende designet til at få børn til at bruge skøre penge på opgraderinger, de fleste reklamer, jeg nogensinde har set i et spil. lad ikke dine små være alene med det...Synister!
Det er en dejlig sjov kedsomhedsfri aktivitet, den fjerner virkelig kedsomheden, ligesom hvordan den er tilpasset, og jeg kan virkelig godt lide grafikken og indholdet
From the creators of My Talking Tom comes a new global hit game, My Talking Tom 2! In this awesome free game, the famous pet cat Tom is