Post by primnitanede on Feb 8, 2022 23:42:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Battle Cats ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Battle Cats IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka många pengar ▞▞▞
▞▞▞ The Battle Cats 2022 version ▞▞▞
Det är roligt men blir irriterande efter 10 minuter eftersom jag försökte få skatt men alla mina försök fungerade aldrig, du behöver uppgradera skattchansen och även ta bort några av karaktärerna som de är för mycket, inte inklusive det faktum att du inte har en bra chans att skaffa en bra katt du bara får sällsynta katter det är omöjligt att få en Uber sällsynt för mig
Kan vara ett bra spel om de skulle lägga till svårighetspoäng till varje nivå OCH hålla reda på mina nederlag på varje etapp, slösa bort mycket tid i det här spelet, rekommenderar inte just nu
Bossana är för svåra
Jag avinstallerar spelet för att installera en annan app och installera sedan om battle cats bc play store är konstigt så. Men jag förlorade allt. Vad fan händer med mina framsteg. Jag kopierade min sparade fil till en annan mapp som säkerhetskopia men det fungerade inte. Den ignorerade det. Jag förlorade alla framsteg genom att avinstallera spelet. Det sparar vanligtvis dina framsteg när du tar bort appen. Bara tills du raderar dess fil i din telefon. Men nej. Inte för detta. Och att skaffa den appen jag ville ha samtidigt som jag hade kampkatter är inte värt det.
Det gick inte att överföra data från gammal enhet till ny enhet. Data gick inte att återställa. Android 7.1.1 till 10. Låt inte detta någonsin hända någon annan.
Jag älskar spelet. Det är underbart. Men den öppnar aldrig! Det tar mig ungefär 10 minuter bara att få upp den dumma appen! Även i perfekt service fungerar det aldrig! Om det var bättre skulle jag betygsätta det ungefär 4-5. Jag höjer inte mitt betyg tills detta är åtgärdat!
Det är ett fantastiskt spel, väldigt roligt men det krånglar till mycket. Just nu säger det att tiden kan ha ändrats på min telefon och att energin inte kommer att återvinnas på en "liten stund". Det har gått 2 dagar, och det beror på att jag av misstag ställde in datumet till 2021 när jag ändrade tid. Finns det något sätt att fixa detta eller fixar det sig själv?
Så jag spelade crased tank och jag fick ner chefen till 13% hk. Jag hade inte tillräckligt med kattmat för att fortsätta så jag tänkte vänta och titta på några annonser för att få kattmaten. Jag fick slut på annonser så jag hoppade av spelet för att spela en annan men till min förvåning startade spelet om. Rätta till detta, eller om det här är en funktion, ta bort det eftersom det gör att människor tappar framsteg i etapper som de har lagt ner mycket tid på. (Jag hade 2 ms.sings som kom ut btw.)
Uber super trevligt
The Battle Cats Jednoduché hry wji
Spelet är väldigt roligt och beroendeframkallande hur sällsynta biljetter är för sällsynta och kattmat är också svårt att få eftersom spelet är nästan omöjligt efter kapitel 1 annat än de saker som måste fixas är ett fantastiskt spel
Spelet är fantastiskt och roligt... Tills det kommer en uppdatering. Spelet uppdateras inte så det går inte att spela. Jag hade 5 ubers, 22 supers rares och 56 rares. Det här spelet är inte särskilt förlåtande allt det där arbetet för en liten uppdatering som förstör allt
The Battle Cats Jednoduché hry dnus
Jag spelade det i ungefär ett år, först var det roligt men efter ett tag insåg jag att svårigheten är så pass hög att det enda sättet att gå vidare är att köpa spelobjekten. De flesta katter är värdelösa för strid och inte värda att uppgradera. Majoriteten av tiden som spenderades var av ren beslutsamhet att se om det fanns några förlösande egenskaper i spelet. (spoilers, det fanns ingenting.) spelet är i bästa fall en gimmick och i värsta fall en meningslös grindfest. Slösa inte din tid på detta.
Jag räka nollställ min ipad där jag var i rank 1800 och sen var allt borta
Det var ett bra spel så länge det varade. En dag raderade spelet slumpmässigt sig själv från min telefon. Och jag hade inte sparat min kod eftersom jag inte planerade att åka snart. Så när jag installerade det igen trodde jag att det skulle vara som andra spel där du laddar ner det på samma enhet igen, det skulle logga in dig automatiskt. Var försiktig, spara din kod så att du inte förlorar det roliga med kampkatter.
Det är ett fantastiskt spel men det här är faktiskt ett av de mest omöjliga spelen och kapitel 3 månen är omöjligt
Jag älskar det här spelet, det har fantastisk grafik och gameplay och det är VÄLDIGT roligt att spela. Strategin och mängden progression du kan få när du odlar är otrolig. P.s. det finns en bluff som heter battle bunnies, lämna en 1-stjärnig recension på den och uttryck din avsky för att kopiera spelelement. Edit: Jag förlorade mitt spel och Ponos återställde det snabbt och effektivt. Tack Ponos!
spelet är roligt, men det vansinnigt långsamma kraftkryp som tvingas fram av vanliga kattbiljetter dödar verkligen det här spelet. och några av nivåerna som omedelbart rusar på en enhet som kan skjuta dina köttsköldar om de inte är vansinniga hög nivå (xp megablitz) är riktigt dåligt designade. gör bättre och jag kommer att betygsätta bättre.
Det är väldigt roligt har många klassiska element från äldre spel som jag har njutit av under åren, det enda problemet är att kapitel 3 i det första spelet är trasigt som fan, till och med samla skatter i de två kapitlen innan och det tredje kapitlet och den här chefen kommer fortfarande att slå sig igenom era led som toalettpapper, vilket enligt mig är riktigt orättvist av en chef, den tid det tar att samla alla skatter för att ens ha ett hopp om att slå honom och göra sig redo att använda all kattmat tjänat också.
Brukade älska spelet, men utvecklarna bryr sig inte alls om dig och det får mig alltid att se ett spel annorlunda. Förlorade data på grund av olyckliga och utom min kontroll omständigheter och har fortfarande inte fått support efter nästan 2 veckors biljetter. Önskar att jag kunde ge den 5 stjärnor... :/
Spelet i sig är fantastiskt, men om du förlorar din data är det en enorm smärta att få tillbaka den. Det stöds inte av Google Play-spel och lagrar inte heller dina data i ett moln, så det enda sättet att få tillbaka dina framsteg är att lämna in en förfrågan till utvecklarna, vilket kan ta uppåt tre eller fler dagar. Om det fanns ett snabbare sätt att få tillbaka din data kommer jag att höja mitt betyg till fem stjärnor.
Det här spelet är väldigt roligt jag älskar det och det finns så mycket coola katter i spelet som ni gjorde det här spelet väldigt bra jag älskar det ☺️ vissa katter ser starka ut vissa katter ser roliga ut och jag har knappt försökt samla alla katter 🐈
Det här spelet är väldigt roligt men när jag slog kapitel 3 i empire of cats blev spelet mycket större och det fanns så många nivåer! den enda irriterande delen skulle vara att en del av samarbetena bara var en gång och några av dessa nivåer var för svåra. Annars är det här spelet fantastiskt!
Den här appen är bra men om du tar bort den så förlorade du allt vilket jag tycker är hemskt. Det är därför jag ger den 1 stjärna.
Ett av få gacha-spel som inte förlitar sig på ett pay-to-win-system. Du får tillräckligt med kattmat genom att göra vanliga saker och spela igenom spelet, och de flesta nivåer kan vinnas utan ubers och gacha-exklusiva enheter. Jag älskade att erövra etapperna efter att ha testat och racka på min hjärna för att hitta de optimala strategierna som krävs för att slå nivåerna.
Jag har spelat i nästan 2 år nu och hade några ubers och slogs mot Chapter 3-bossen när mitt spel kraschade. Jag tänkte ingenting på det och startade om spelet. När jag kom tillbaka var ALL min data borta och oavsett vad jag gjorde kan jag inte få tillbaka den. Snälla fixa detta annars slutar jag spelet efter att jag var så långt inne i det.
Väldigt roligt
Det här spelet är helt enkelt underbart, jag har haft det här spelet i typ 6 månader och jag gillar hur det alltid finns något nytt att jobba mot och det finns nästan obegränsat innehåll i det här spelet, att få valutorna som kattmat och exp är ganska lätt för ett mobilspel och det faktum att det inte finns några bombarderande annonser som de flesta andra gratis att spela mobilspel, men jag önskar att det fanns en online-pvp i träningshallen för att slåss mot andra människor, för jag och min bror tävlar om vem som är bättre.
BRA
Det är så irriterande att du måste vänta på att den ska laddas. det tog 1 vecka, sedan laddade det inte. Jag älskar det här spelet, men kom igen, det tog 1 dang vecka! Så jag försökte ladda ner den en gång till, men försök göra den kortare så att jag inte behöver vänta så länge
det här spelet suger!!!! Jag väntade på hela den här laddningen och sedan till slut efter att den var klar, klickade jag på play och efter det spelade den trummusik och sedan sparkade den mig ur spelet, jag skulle ge det 0 stjärnor om jag kunde, köp inte!!!! !!!!! åtminstone kostade det mig enithing.
det är ett bra spel. men jag har problem med att starta. Jag kan gå igenom grundmenyn och sedan gå till spelet. det kommer att säga för mig att förnya mitt guldpass. Jag knackar. och sedan testar jag att tejpa start. eller någon annan knapp kommer den att lysa runt kanterna (om den borde) men gör ingenting.
Jag älskar det här spelet så mycket men sättet du sparar din data på är bara så ofullkomligt. Jag har tappat alla mina grejer två gånger efter 100-tals timmars speltid och jag kan bara inte göra det igen. Jag förstår inte varför du inte bara kan få den att ansluta till ett Google play-konto, gmail, sociala medier eller vad som helst egentligen. Sättet det är konfigurerat på gör det så om du skulle gå sönder din telefon eller om den bara slutade fungera så är det det. Det finns ingen säkerhetskopiering och inget sätt att få tillbaka den om du inte redan råkar starta dataöverföringen.
Grafiken är fantastisk och är lätt att lära sig kontrollmässigt. Det finns så många bra saker med det här spelet och att tro att det är gratis. Denna spelkonst är en av mina favoritkonststilar. Det enda jag hatar är det faktum att det i princip inte går att spara dina framsteg om du tar bort och sedan laddar ner appen igen. (Avinstallerade Battle Cats på grund av lagringsproblem, installerade om en tid senare, var tvungen att starta om helt eller betala $0,99 för ett startpaket), önskar att det fanns någon sorts räddning. Lite sugande.
Grymt spel. Betala för att vinna är valfritt och behövs inte för att få saker, också ett bra spel om du har tålamod. Vilket... det här spelet kräver mycket, såvida du inte betalar för att vinna. Men överlag bra spel.
Försökte överföra min data från min gamla enhet till min nya och det fungerade inte. Nu har min gamla enhet fastnat på skärmen "avbryt filöverföring".
Vänligen kan du lägga till cloud save. Jag gjorde inköp i appar och appen raderades. Jag var så långt inne i spelet och vi har bara kod för att bara transportera till en annan enhet men den koden ändras om du inte går igenom den, det är fortfarande ett bra spel men ta in det här hänsyn.
The Battle Cats Jednoduché hry dnus
Ett väldigt konstigt men roligt spel
Fantastiskt spel ändrade min recension till fem stjärnor på grund av hur bra kundservice var. Jag kunde få tillbaka mitt konto på fyra dagar. Spelet är fantastiskt och om inte något drastiskt förändras så förblir detta femstjärnigt
Det här spelet är så beroendeframkallande och det är väldigt roligt att spela. Så mycket att göra. Och nej det är ingen lön att vinna.
Äventyr i MSPaint Game Design och Shady Dev Practices: Ohhh pojke, det här är dåligt. Värre än en del Steam-spade jag har recenserat. Till att börja med ser karaktärerna ut som om de ritades av den där utvecklarens son i MSPaint efter skolan. Tapjoy är också känd för att vara ganska skum (ja, till och med värre än EA). Gissa vem utvecklarna samarbetar med? Detta är också ett annat spel utformat för att odla IAP-pengar på grund av medvetet obalanserad artificiell svårighet. Åh karaktärer är kusliga dal också. 1/5 stjärnor.
Protect & Defense: Tower Zone სტრატეგია cao
Ganska bra spel, alla annonser är valfria, kräver lite tid att komma igång dock, så om du är någon som är villig att lägga lite tid på det här spelet så skulle jag rekommendera det. Jag ger bara 3 stjärnor eftersom vissa av nivåerna är så svåra att du måste använda powerups för att hjälpa till att slå den.